Penti PD’ye açıkladı: Kadınlar güvende hissetsin diye iç çamaşırı kargo kutuları poşete giriyor

Haber: Penti, Kargo Paketlerini Yenileyerek Müşteri Memnuniyetini Artırdı

Son zamanlarda kargo dağıtımında paket hasarları tüketicilerin dikkatini çekiyor. Bu durum özellikle iç çamaşırları gibi hassas ürünlerde kadınları endişelendiriyor. Kadınların tepkileri sosyal medyada artınca, Penti hızla harekete geçerek paket tasarımını yeniledi. Ayrıca yeni bir yatırım yaparak Penti logosu olmayan gri bir naylon paket ekledi.

E-Ticaret Hacmi 3.4 Trilyon TL’ye Ulaştı

2024 yılında Türkiye’deki e-ticaret hacmi hızla büyümeye devam etti ve 3.39 trilyon TL’ye ulaştı. Online satış işlemleri ise 6.67 milyar adede yükseldi. Ancak bu büyüme yeni sorunları da beraberinde getiriyor. Özellikle son zamanlarda kadın iç çamaşırı paketlerinin kargo sürecinde yırtıldığına dair artan şikayetler ve sosyal medya paylaşımları dikkat çekiyor. Bu sorunlar Penti gibi pek çok markaya yoğun müşteri tepkisi olarak yansıdı. Penti, müşteri tepkilerine hızla yanıt vererek yaptığı stratejik değişikliği PATRONLAR DÜNYASI’na şu şekilde açıkladı:

Marka Amacı: Kadınları Güçlendirmek

“Biz bir kadın markası ve kadını öncelikli alan bir markayız. Müşteri memnuniyeti ve mahremiyeti bizim için ön planda. Marka amacımız kadınları güçlendirmek, kendilerini iyi hissetmelerini sağlamak ve yaşamlarını kolaylaştırmak üzerine kurulu.

Kargo Kutularında Değişiklik

“Son dönemde yaşanan müşteri şikayetlerinden dolayı kargo kutularımızda değişiklik yaptık. Müşterilerimizin sadece iyi görünmek değil, aynı zamanda güvende hissetmeleri de bizim için önemli. Mahremiyeti koruyacak şekilde ambalajlarımızı yeniden tasarladık.”

Gri Renkli İkinci Paket

“Sosyal medyadan gelen geri bildirimler doğrultusunda müşterilerimizin paketlerinin açık şekilde teslim edildiği bilgisini aldık. Bu durum güvenlik ve mahremiyet standartlarımıza uygun değil ve müşteri deneyimini olumsuz etkileyebilir. Bu nedenle ambalajlarımızı sade ve dikkat çekici olmayan bir şekilde yeniden tasarladık. Ayrıca 2 Ocak’tan itibaren yeni yatırımımız olan gri renkli isimsiz paket ile ürün güvenliğini artırmayı ve müşterilere daha huzurlu bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyoruz.”

Penti, 70 yılı aşkın tecrübesiyle yerli bir marka olarak toplamda 600 mağaza, üretim tesisleri ve 4 bin kişilik istihdamıyla hem yurt içinde hem de yurt dışında faaliyet göstermektedir.

Kaynak: patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir